Vyhledávání

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Solární nabíječky byly odzkoušeny za plného slunečního svitu - v letních měsících, bohužel nejsme schopni garantovat správnou funkčnost během měsíců, kdy není sluneční intenzita dostatečné a nebo pouze za běžného denního světla.

Pokud se Vám nabíječka jeví tak, že nesprávně funguje (nedobíjí apod.) - prosím proveďte jednoduchý test. Nabijte ji na plno pomocí USB kabelu a následně vybijte. V případě, že ani tento postup nepomůžeme, kontaktujte naši firmu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu Sklenář s.r.o., Na Pustině 152, 564 01 Dlouhoňovice
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Nekompletní dodávka zboží:

Pokud obdržíte nekompletní dodávku Vámi objednaného zboží, je nutné informovat naši firmu nejpozději do pěti dnů od doručení zásilky (na telefonním čísle 465 677 640 nebo na emailu solar@sklenar.cz).  Nekompletní dodávkou se rozumějí chybějící díly a nebo při zakoupení více kusů, dodání menšího počtu.

Sklenář s.r.o. © 2009 Všechna práva vyhrazena.